Farys is iets voor jou als je…

Farys is iets voor jou als je…

Je dagelijks wil inzetten voor kwaliteitsvolle publieke dienstverlening aan particuliere klanten, gemeenten, non-profit en profit

Klantgerichtheid hoog in het vaandel draagt, open en transparant communiceert, trots bent op je deskundigheid en voldoening haalt uit je betrokkenheid

Houdt van werken in een dynamische werkomgeving met meer dan 1000 collega’s

Warm wordt van een bedrijf dat milieu, maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid veel aandacht geeft.

 Je dagelijks wil inzetten voor kwaliteitsvolle publieke dienstverlening aan particuliere klanten, gemeenten, non-profit en profit.

Klantgerichtheid hoog in het vaandel draagt, open en transparant communiceert, trots bent op je deskundigheid en voldoening haalt uit je betrokkenheid.

Houdt van werken in een dynamische werkomgeving  met meer dan 1000 collega’s.

Warm wordt van een bedrijf dat milieu, maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid  veel aandacht geeft.

Ontmoet je toekomstige collega's

Ontmoet je toekomstige collega's

Lorenz
Buizenfitter Productie en Transport

Als je mannen in de straat bezig ziet, verwoed bezig met graven en sleutelen aan een drinkwaterleiding, dat zijn wij.

Een lek dichten, een leiding onderhouden, een loodvervanging … onze job biedt heel wat afwisseling. Want geen probleem is hetzelfde.
Kenmerkend voor onze job? Dat je niet bang mag zijn om je handen vuil te maken, technische feeling moet hebben en heel erg op elkaar ingespeeld zijn. We gaan per 2 op de baan, en dan spreek je op den duur met elkaar zonder woorden. Want dat lek, dat moet zo snel mogelijk dicht. We roteren ook in een wachtploeg, want problemen aan de drinkwaterleiding wachten niet tot als het de kantooruren zijn.

Soms is het tanden op elkaar zetten en doordoen, want we zijn buiten bij alle weersomstandigheden. Maar samen met je collega’s zorgen dat mensen drinkbaar water hebben als ze de kraan open draaien, is dat niet de schoonste job die er is?

Viki
Hoofdredder

Mijn werkplek is een omgeving waar mensen komen voor ontspanning. Wij staan in voor de goede gang van zaken en bovenal de veiligheid van iedereen. Als een havik houden we alles in de gaten. ‘Niet lopen, niet op elkaars schouders staan, rustig aan…’. Als redder werk je preventief. Zwemmers op een kordate,  klantvriendelijke manier durven aanspreken, is belangrijk in onze job.

En gaat het toch verkeerd, dan staan we paraat. EHBO, reanimatie … Als het er op aankomt,  maak je effectief het verschil tussen leven en dood. Ik werk in een sterk team; we weten wat we aan elkaar hebben als het mis gaat. We zijn uitgerust met het nieuwste materiaal en krijgen voortdurend de kans om bij te scholen. Zo kunnen we onze job steeds goed uitvoeren. Ons zwembad ligt er ook altijd netjes bij, daar zorgen we graag voor.

Als redder weet je nooit hoe je dag er zal uitzien. Dat gaat van het aanspreken van klanten over het helpen van een enthousiaste zwemmer met kuitkramp tot het uitvoeren van een redding. We zijn continu in interactie: een kind dat een zwemplankje komt vragen, een babbeltje met een klant ... Dat zorgt voor de plezante, sportieve werkomgeving waar ik van hou.

Frederik
Projectcoördinator Facility management | onderhoud

Als projectcoördinator facility management ontzorgen we onze klant door voor hen op-maat sport- en andere publieke gebouwen te beheren.
Denk aan zwembaden en sporthallen maar ook aan gemeentehuizen, scholen, bibliotheken, brandweerkazernes, buitenterreinen …

Wij zorgen er voor dat het gebouw of terrein in goede staat is en blijft.  Dat gaat van screening en audit over keuringen, zorgen voor brandveiligheid, het opvolgen van de milieuwetgeving en vergunningen, tot kleine investerings- en renovatieprojecten.

Er zit dus heel wat variatie in onze job! Om dit allemaal tot een goed einde te brengen, moeten we als projectcoördinator stevig in onze schoenen staan. Zelfstandig werken, proactief denken, sterke communicatie en flexibiliteit, het zijn maar een paar eigenschappen die ons typeren. We zijn het aanspreekpunt voor de vennoot, de klant en de onderaannemer. Daar steken we veel tijd en energie in. Maar de voldoening als we een perfect draaiend zwembad hebt, waar de vennoot geen zorgen over heeft en de klant met plezier komt zwemmen, daar doe we het voor.

Lorenz
Buizenfitter Productie en Transport

Als je mannen in de straat bezig ziet, verwoed bezig met graven en sleutelen aan een drinkwaterleiding, dat zijn wij.

Een lek dichten, een leiding onderhouden, een loodvervanging … onze job biedt heel wat afwisseling. Want geen probleem is hetzelfde.
Kenmerkend voor onze job? Dat je niet bang mag zijn om je handen vuil te maken, technische feeling moet hebben en heel erg op elkaar ingespeeld zijn. We gaan per 2 op de baan, en dan spreek je op den duur met elkaar zonder woorden. Want dat lek, dat moet zo snel mogelijk dicht. We roteren ook in een wachtploeg, want problemen aan de drinkwaterleiding wachten niet tot als het de kantooruren zijn.

Soms is het tanden op elkaar zetten en doordoen, want we zijn buiten bij alle weersomstandigheden. Maar samen met je collega’s zorgen dat mensen drinkbaar water hebben als ze de kraan open draaien, is dat niet de schoonste job die er is?

Viki
Hoofdredder

Mijn werkplek is een omgeving waar mensen komen voor ontspanning. Wij staan in voor de goede gang van zaken en bovenal de veiligheid van iedereen. Als een havik houden we alles in de gaten. ‘Niet lopen, niet op elkaars schouders staan, rustig aan…’. Als redder werk je preventief. Zwemmers op een kordate,  klantvriendelijke manier durven aanspreken, is belangrijk in onze job.

En gaat het toch verkeerd, dan staan we paraat. EHBO, reanimatie … Als het er op aankomt,  maak je effectief het verschil tussen leven en dood. Ik werk in een sterk team; we weten wat we aan elkaar hebben als het mis gaat. We zijn uitgerust met het nieuwste materiaal en krijgen voortdurend de kans om bij te scholen. Zo kunnen we onze job steeds goed uitvoeren. Ons zwembad ligt er ook altijd netjes bij, daar zorgen we graag voor.

Als redder weet je nooit hoe je dag er zal uitzien. Dat gaat van het aanspreken van klanten over het helpen van een enthousiaste zwemmer met kuitkramp tot het uitvoeren van een redding. We zijn continu in interactie: een kind dat een zwemplankje komt vragen, een babbeltje met een klant ... Dat zorgt voor de plezante, sportieve werkomgeving waar ik van hou.

Frederik
Projectcoördinator Facility management | onderhoud

Als projectcoördinator facility management ontzorgen we onze klant door voor hen op-maat sport- en andere publieke gebouwen te beheren.
Denk aan zwembaden en sporthallen maar ook aan gemeentehuizen, scholen, bibliotheken, brandweerkazernes, buitenterreinen …

Wij zorgen er voor dat het gebouw of terrein in goede staat is en blijft.  Dat gaat van screening en audit over keuringen, zorgen voor brandveiligheid, het opvolgen van de milieuwetgeving en vergunningen, tot kleine investerings- en renovatieprojecten.

Er zit dus heel wat variatie in onze job! Om dit allemaal tot een goed einde te brengen, moeten we als projectcoördinator stevig in onze schoenen staan. Zelfstandig werken, proactief denken, sterke communicatie en flexibiliteit, het zijn maar een paar eigenschappen die ons typeren. We zijn het aanspreekpunt voor de vennoot, de klant en de onderaannemer. Daar steken we veel tijd en energie in. Maar de voldoening als we een perfect draaiend zwembad hebt, waar de vennoot geen zorgen over heeft en de klant met plezier komt zwemmen, daar doe we het voor.

Imane
Medewerker Klantenwerken

Samen met mijn collega’s volg ik de drinkwateraftakkingen en rioleringsaansluitingen op. Ik verwerk de aanvragen van bedrijven en particulieren volgens welbepaalde procedures.

Wat ik leuk vind aan de functie? De variatie: dat gaat van het correct informeren van de klant over het opmaken van een offerte tot het administratief voorbereiden van de werf.
Ik werk ook nauw samen met de aannemer die de werken uitvoert. En ik krijg de kans om verantwoordelijkheid te nemen, want ik moet er keer op keer voor zorgen dat de werf correct is voorbereid en dat de werken tijdig en goed uitgevoerd worden.

Een technische achtergrond had ik bij aanvang van de job niet, maar dat was gelukkig geen probleem. Mijn troef is mijn administratieve basis en het feit dat klantgericht werken voor mij een evidentie is. Mijn technische kennis deed ik op dankzij de opleidingen en dankzij de samenwerking met collega’s en technisch bezoekers. Ik verruim nog elke dag mijn kennis.

Tiago
 Projectcoördinator drinkwaterinfrastructuur

Als projectcoördinator beheer ik een project van A tot Z.

Van A tot Z, dat is: samenwerken met de tekenaar om tot een goed plan te komen, vergunningen aanvragen, bestellen van materiaal, afspreken met de aannemer, de werven opvolgen, de facturen controleren… maar ook de communicatie met de bewoners. Ik ben het aanspreekpunt van het project.

Onze projecten gaan immers steeds over drinkwaterleiding en riolering. Er is dus een directe en grote impact op de klant: de bewoners van de betrokken straten. Dat maakt dat ik goed moet kunnen organiseren, opvolgen en communiceren maar ook dat ik snel moet kunnen schakelen en zorgen dat het project vlot verloopt. Belangrijk is dat de klant zo weinig mogelijk hinder ondervindt.

Ik krijg veel verantwoordelijkheid dus, ook veel voldoening.

Kate
Accountmanager Sportbeheer

Onze dienst Sportbeheer ontzorgt steden en gemeenten door voor hen zwembaden, sporthallen en buitenterreinen te beheren. Concreet omvat dit onder andere het beheer en de exploitatie van de gebouwen en installaties. Ook kleine investeringen, renovaties en nieuwbouw conform de wetgeving volgen we op.

Als accountmanager ben ik het aanspreekpunt voor de stad of gemeente. Ik luister naar hun noden en wensen, geef (technisch) onderbouwde adviezen, rekening houdend met budget en timing … Samen met hen stel ik een onderbouwd meerjareninvesteringsplan op. Op het moment dat werken in uitvoering gaan - onder het toeziend oog van onze projectleiders - blijf ik de verbindende schakel.

Om een degelijke en betrouwbare denk- en spreekpartner te zijn voor onze vennoot, is het belangrijk dat ik over voldoende expertise beschik, met veel verschillende partijen communiceer en het overzicht behoud. Een uitdaging van formaat. Maar als mijn klanten mij dan hun vertrouwen geven en laten weten dat ze tevreden zijn over onze samenwerking, dan weet ik dat ik in de juiste job zit.

Imane
Medewerker Klantenwerken

Samen met mijn collega’s volg ik de drinkwateraftakkingen en rioleringsaansluitingen op. Ik verwerk de aanvragen van bedrijven en particulieren volgens welbepaalde procedures.

Wat ik leuk vind aan de functie? De variatie: dat gaat van het correct informeren van de klant over het opmaken van een offerte tot het administratief voorbereiden van de werf.
Ik werk ook nauw samen met de aannemer die de werken uitvoert. En ik krijg de kans om verantwoordelijkheid te nemen, want ik moet er keer op keer voor zorgen dat de werf correct is voorbereid en dat de werken tijdig en goed uitgevoerd worden.

Een technische achtergrond had ik bij aanvang van de job niet, maar dat was gelukkig geen probleem. Mijn troef is mijn administratieve basis en het feit dat klantgericht werken voor mij een evidentie is. Mijn technische kennis deed ik op dankzij de opleidingen en dankzij de samenwerking met collega’s en technisch bezoekers. Ik verruim nog elke dag mijn kennis.

Tiago
 Projectcoördinator drinkwaterinfrastructuur

Als projectcoördinator beheer ik een project van A tot Z.

Van A tot Z, dat is: samenwerken met de tekenaar om tot een goed plan te komen, vergunningen aanvragen, bestellen van materiaal, afspreken met de aannemer, de werven opvolgen, de facturen controleren… maar ook de communicatie met de bewoners. Ik ben het aanspreekpunt van het project.

Onze projecten gaan immers steeds over drinkwaterleiding en riolering. Er is dus een directe en grote impact op de klant: de bewoners van de betrokken straten. Dat maakt dat ik goed moet kunnen organiseren, opvolgen en communiceren maar ook dat ik snel moet kunnen schakelen en zorgen dat het project vlot verloopt. Belangrijk is dat de klant zo weinig mogelijk hinder ondervindt.

Ik krijg veel verantwoordelijkheid dus, ook veel voldoening.

Kate
Accountmanager Sportbeheer

Onze dienst Sportbeheer ontzorgt steden en gemeenten door voor hen zwembaden, sporthallen en buitenterreinen te beheren. Concreet omvat dit onder andere het beheer en de exploitatie van de gebouwen en installaties. Ook kleine investeringen, renovaties en nieuwbouw conform de wetgeving volgen we op.

Als accountmanager ben ik het aanspreekpunt voor de stad of gemeente. Ik luister naar hun noden en wensen, geef (technisch) onderbouwde adviezen, rekening houdend met budget en timing … Samen met hen stel ik een onderbouwd meerjareninvesteringsplan op. Op het moment dat werken in uitvoering gaan - onder het toeziend oog van onze projectleiders - blijf ik de verbindende schakel.

Om een degelijke en betrouwbare denk- en spreekpartner te zijn voor onze vennoot, is het belangrijk dat ik over voldoende expertise beschik, met veel verschillende partijen communiceer en het overzicht behoud. Een uitdaging van formaat. Maar als mijn klanten mij dan hun vertrouwen geven en laten weten dat ze tevreden zijn over onze samenwerking, dan weet ik dat ik in de juiste job zit.